חיפוש

מברשות שיער – איך להבריש את השיער כדי לשמור על בריאותו?

אל תאמיני למיתוס המיותר שטוען שטקס הברשת השיער מאה פעמים לפני השינה שומר על רוך ובריאות השיער. הברשה מרובה מדי עלולה לגרות את הקרקפת שלך ולהציב לחץ על שיערך, לגרום לו להתפצל ולנשור. ההמלצה היא למצוא מברשות שיער מתאימות, ולהבריש שיער ארוך כמה פעמים ביום, לא יותר.

טיפ נוסף לגבי שימוש במברשות: ההברשה צריכה להיות עדינה, ואם שיערך ארוך, החזיקו אותו בידיים וסרקו ראשית את הקצוות. בין אם בחרת להבריש את השיער עם מברשות שיער או עם מסרק, התחילי מלמטה ואז הברישי בחלקים, בהדרגה עד הקרקפת שלך.

מברשות שיער צריכות להתאים להרגלי ההברשה ולסוג השיער

באתר סליידר תמצאי מגוון עשיר של מברשות שיער זולות וקלות לשימוש, כולל מברשות קטנות ועד מברשות גדולות. למרות המחיר הזול, הן מתאימות לכל סוגי השיער, ומעניקות לשיער מראה בריא, אם תקפידי שלא להגזים בשימוש בהן.

אם יש לך שיער מתולתל, תמצאי באתר מברשות מתאימות – רוב הנשים עם שיער מתולתל כבר יודעות שמברשות עגולות מתאימות לשיער מתולתל ששומרות על נפח מאוזן של השיער ומראה שובב של התלתלים.

הברשה נכונה

לא משנה מה סוג השיער שלך או אילו מברשות שיער בחרת, מומלץ להבריש את השיער לפני החפיפה ואז להבריש תחילה את השיער עם האצבעות. את רוצה להפחית את עוצמת ההברשה כשהשיער רטוב, היות והברשת שיער רטוב מגבירה את הסיכון למתיחה וקריעת השיער.

נשים רבות שחוות נשירת שיער מפסיקות לחלוטין להבריש את השיער. זה הדבר הלא נכון לעשות. אם את חווה נשירת שיער, חשוב שתטפלי בשיער עם חומרים מתאימים בנוסף להברשה, בהתאם להוראות רופא העור או הספר שלך. מברשות שיער באתר סליידר מתאימות גם לשיער דליל או לשיער שנושר, כך שלא תתמודדי עם עוגמת הנפש של הנשירה.

המלצה נוספת היא להבריש את השיער כשהראש מוטה למטה, וההברשה מתבצעת בכיוון ההפוך. לאחר שתסיימי להבריש, זה יעזור להעניק נפח לשיער שלך. 

בחירת מברשות שיער שהכי מתאימות לשיער ארוך

באתר סליידר תמצאי מגוון מברשות שיער שמתאימות לשיער ארוך ולהעדפות השימוש שלך בהן. אם, למשל, את רוצה להחליק את שיערך במהופך על מנת ליצור נפח או להבריש מהקצה אל השורש, ההברשה תעזור בהפצת השמנים הטבעיים של השיער, ותיצור פעולה של ריכוך. 

באופן דומה, אם את רוצה להבריש שיער מתולתל לאחר החפיפה, תוכלי למצוא אצלנו מברשת מתאימה שאינה פוגעת בבריאות שיערך. המטרה היא ליצור נפח שיער והשפעה של ברק על ידי הברשת השמנים מהקצוות אל השורש, בהתאם לסוג המברשת שבחרת. 

אמנם נכון שבמקרים רבים אין צורך להבריש כלל תלתלים, אך בחירה נכונה של מברשות שיער לתלתלים היא חריג שמאפשר לך לשמור על בריאות השיער.

מאמרים נוספים

מראות

סקירת מראות איפור הכי מגניבות

למרות שרוב הנשים משתמשות במראות קבועות כדי להתאפשר, מראות איפור קטנות שאפשר לקחת בתיק לכל מקום, חיוניות לנשים שמבקשות להיראות במיטבן תמיד. כך הן נראות

Read More »
משקפי קריאה

מחפשים משקפי קריאה זולים?

בעלות נמוכה, תוכלו למצוא באתר סליידר משקפי קריאה ולרכוש מספר זוגות במסגרות האהובות עליכם. משקפי קריאה לא צריכים לעלות הון, ואם מצאתם את הזוג האהוב

Read More »

לקוחות יקרים,
מינימום הזמנה מהאתר - 1000 ש"ח.

משלוחים לכל הארץ – עקב המצב יתכנו עיכובים בזמני המשלוח

דילוג לתוכן