חיפוש

איך לבחור משקפי שמש לילדים? טיפים זהב

אין כמו לראות את המתוקים הקטנים שלנו ,מסתובבים עם משקפי שמש לילדים שמעניקים להם מראה חמוד, שובבי ומרענן.

רגע לפני שאתם רצים לקנות משקפי שמש לילדים, חשוב לנו לשתף אתכם במספר טיפים חשובים לבחירת המשקפיים כמו הגיל המומלץ להרכבה, איפה כדאי לקנות, עלויות ועוד.

מאיזה גיל מותר להרכיב משקפי שמש

תחילה, חשוב לדעת שהחל מגיל קטן ניתן להרכיב משקפי שמש. להיפך, הרכבת המשקפיים תגן על הילדים מפני קרינת השמש. אם הם משתפים איתכם פעולה ולא זורקים את המשקפיים הכי רחוק שאפשר – לכו על זה.

הסוד במשקפי שמש לילדים – עדשות

איכשהו ברור לכולנו, שעל איכות המוצרים לילדים שלנו – לא מתפשרים. בדיוק כמו שהנעליים צריכות להתאים לכף הרגל הקטנטנה כך המשקפיים צריכות להיות איכותיות ולשמור על העיניים הקטנטנות של הילדים שלנו. חשוב מאוד לבחור במשקפיים טובות אשר מסננות קרינת UV (קרינה אולטרה סגולה). בנוסף, אם ניתן לקנות משקפיים אשר עמידות בפני שריטות זה יהיה יתרון משמעותי.

רוצים לעשות את זה פשוט? קנו באונליין

אם אתם רוצים ללכת על הדרך הקלה והמהירה ביותר – תוכלו למצוא בחנות מגוון משקפיים יפים ומגניבים לקנייה, והכל בעזרת קליק אחד. כשקונים אונליין אין צורך במרדף מתמשך ובחיפוש שלא נגמר.

אם לילד לא נוח – אתם תראו את זה מיד

בניגוד אלינו, אם לילדים שלנו לא נוח הם כנראה יביעו את זה מיד – בין אם הם יקחו את המשקפיים ויורידו אותם, בין אם הם יעקמו פרצוף, ובין אם הם יתחילו להתלונן, לבכות או לזוז באי נוחות.

בעת בחירת משקפי שמש לילדים חשוב לוודא עם הילדים שהמשקפיים יושבים כמו שצריך והם אכן נוחים. על מנת לוודא שהמשקפיים בגודל המתאים שימו לב שהמשקפיים אכן מכסים את כל האזור שבין הגבה ללחי.

גודל המשקפיים לא חשוב רק מטעמי נוחות בלבד אלא גם מוודא שאכן לא מגיעה קרינת UV לעיניים של הילדים.

הפכו את חווית הקנייה להרפתקה

ילדים רבים לא נהנים מקניות. זה בדרך כלל מצריך לגרור אותם ולהבטיח להם ארוחת מפנקת במקדונלדס. הדרך העיקרית לגרום להם להנות מהחוויה זה לשתף אותם בתהליך. תנו להם לנסות את המשקפיים שהם רוצים לנסות, תחמיאו להם, תצחקו, תרקדו ותעשו איתם שמח. דרך מוצלחת היא לנסות בעצמכם זוגות משקפיים ולשאול אותם מה דעתם.

מחיר משקפי שמש לילדים

בשוק תוכלו למצוא מגוון ענק של מחירים.

בחנות שלנו, תוכלו להנות ממשקפי שמש לילדים במחיר זול במיוחד – 15 שקלים ליחידה.

המחירים בארץ נעים בין 15 שקלים ומגיעים עד ל 800 שקלים – הכל תלוי בצרכים, במידות ובמותג.

אז זה הזמן לבחור ולהתחדש בזוג משקפי שמש לילדים במגוון גדלים ועיצובים

מאמרים נוספים

מראות

סקירת מראות איפור הכי מגניבות

למרות שרוב הנשים משתמשות במראות קבועות כדי להתאפשר, מראות איפור קטנות שאפשר לקחת בתיק לכל מקום, חיוניות לנשים שמבקשות להיראות במיטבן תמיד. כך הן נראות

Read More »
משקפי קריאה

מחפשים משקפי קריאה זולים?

בעלות נמוכה, תוכלו למצוא באתר סליידר משקפי קריאה ולרכוש מספר זוגות במסגרות האהובות עליכם. משקפי קריאה לא צריכים לעלות הון, ואם מצאתם את הזוג האהוב

Read More »

לקוחות יקרים,
מינימום הזמנה מהאתר - 1000 ש"ח.

משלוחים לכל הארץ – עקב המצב יתכנו עיכובים בזמני המשלוח

דילוג לתוכן