חיפוש

איך תרמוס לשמירה על הטמפרטורה עובד?

האם אתם שותים את הקפה שלכם בבית הקפה ליד המשרד, או שאתם מעדיפים שהקפה הביתי המועדף עליכם יבוא איתכם למשרד?

אם ניסיתם לקחת איתכם את המשקאות האהובים עליכם מהבית, אולי שמתם לב שיכול להיות קשה לשמור על חום וקור משקאות, אלא אם כן יש לכם אחד מאותם מכשירים קסומים.

על מה אנחנו מדברים? על תרמוס לשמירה על הטמפרטורה, כמובן!

ולא, זה לא קסם, למרות שזה בהחלט נראה ככה. אחרי הכול, איך המכשיר התמים הזה יכול לשמור גם על חום וקור? האם הייתם מאמינים שמה שמפעיל תרמוס לשמירה על הטמפרטורה זה בעצם מדע? אתם צודקים.

אם השתמשתם אי פעם בתרמוס, אתם בטח כבר יודעים על מה אנחנו מדברים. אם תמלאו אותו במרק חם בבוקר, תוכלו לאכול מרק חם בצהריים. באופן דומה, אם תמלאו אותו במשקה צונן, המשקה שלכם עדיין יהיה קריר מספר שעות אחר כך. אז איזה סוג של מדע זה? הסוד המדעי לתרמוס הוא ואקום. אנחנו מדברים על סוג הוואקום שפשוט אומר היעדר אוויר.

תרמוס הוא בקבוק שבתוכו יש מיכל עם דפנות כפולות

האוויר בין שני הקירות של התרמוס נשאב החוצה במהלך הייצור שלו ויוצר ואקום. במקום להכיל איזשהו גוף חימום על מנת לשמור על המשקאות חמים, תרמוס לשמירה על הטמפרטורה נועד לשמור על המשקאות חמים על ידי כך שהוא לא מאפשר לחום לברוח.

ניתן להעביר חום באוויר. כדי למנוע את דליפת החום, אתם זקוקים לבידוד. הבידוד הטוב ביותר שאפשרי הוא ואקום, כי הוא נטול אוויר. אם אין אוויר להעברת חם, החום נשמר איפה שהוא נמצא – ואיפה שאתם רוצים: במשקה שלכם.

תרמוס שומר על משקאות קרים באותה צורה

תרמוס לשמירה על הטמפרטורה אינו מכיל מכשיר קירור כלשהו. אותו ואקום ששומר על הנוזלים חמים, שומר גם על הנוזלים קרים. חום שאולי יעבור לתכולה הקרה של התרמוס, אינו מגיע אליו בגלל הריק שבין דפנות התרמוס.

התרמוסים שתמצאו באתר סליידר בנויים בצורה הרבה יותר מגניבה מאלו שהיו בעבר. תוכלו למצוא אצלנו מגוון תרמוסים עם צבעים וגדלים שונים, ובמחירים הזולים שלנו, תוכלו לקנות כמה תרמוסים שתרצו, ולצאת איתם לכל מקום.

יש לכם קפה, מרק או מיץ בכל מקום שתרצו

התרמוסים המוצגים באתר סליידר מיוצרים משכבות פלסטיק שעוזרות להפחית את העברת החום. תרמוסים מסוימים מכילים גם שכבות קלקר שמפחיתות עוד יותר את העברת החום.

אם אתם מחפשים תרמוס לשמירה על הטמפרטורה, אתם יכולים להיות בטוחים ששעות אחר כך, המרק שלכם עדיין יהיה חם, או שהלימונדה שלכם עדיין תהיה קרה!

פשוט נסו ותיווכחו

רוצים לשמור על המרק שלכם חם ועל המשקה שלכם קר? כמה מגניב יהיה אם תוכלו להשתמש באותו סוג של מיכל על מנת ליהנות משני המוצרים?

פשוט היכנסו לאתר, מצאו את התרמוסים האהובים עליכם ושמתאימים למטרותיכם, ותתחילו ליהנות מהקסם המדעי של תרמוס לשמירה על הטמפרטורה.

מאמרים נוספים

מראות

סקירת מראות איפור הכי מגניבות

למרות שרוב הנשים משתמשות במראות קבועות כדי להתאפשר, מראות איפור קטנות שאפשר לקחת בתיק לכל מקום, חיוניות לנשים שמבקשות להיראות במיטבן תמיד. כך הן נראות

Read More »
משקפי קריאה

מחפשים משקפי קריאה זולים?

בעלות נמוכה, תוכלו למצוא באתר סליידר משקפי קריאה ולרכוש מספר זוגות במסגרות האהובות עליכם. משקפי קריאה לא צריכים לעלות הון, ואם מצאתם את הזוג האהוב

Read More »

לקוחות יקרים,
מינימום הזמנה מהאתר - 1000 ש"ח.

משלוחים לכל הארץ – שירות המשלוחים סגור בחג, ההזמנות ישלחו לאחר חול המועד. 

חג שמח!

דילוג לתוכן