חיפוש

שרשראות למשקפיים מאפשרות לכם להפוך את המשקפיים לשרשרת מגניבה

משקפיים ותכשיטים יכולים להיות אותו אביזר. כן. שניהם אביזרים, אז למה לא לשלב ביניהם? ומה דעתכם להפוך את המשקפיים שלכם לשרשרת יפה? אם אתם זקוקים למשקפיים בתדירות גבוהה, אבל קשה לכם לשמור עליהם בתיק, במכונית, בבית או במגירת המשרד, עכשיו יש לכם אפשרות אחרת.

שרשראות למשקפיים מחכות לכם באתר סליידר בדגמים, צבעים וסגנונות, עם מחירים שאף פעם לא תמצאו, בשום מקום אחר.

ולא. אנחנו לא מדברים על שרשראות מעוצבות יוקרתיות, אלא על שרשראות שמתאימות לאנשים בכל הגילאים, כולל לילדים, שקשה לשמור במקום אחד על משקפי הקריאה שלהם, והם יכולים עכשיו להרכיב את המשקפיים על צווארם, עם שרשרת נחמדה.

שרשראות למשקפיים יכולות להוות הצהרה אופנתית אמיתית

באתר סליידר תוכלו לבחור את הדגם המתאים לכם, בדיוק כפי שהייתם עושים אילו חיפשתם שרשראות ממותגות ויוקרתיות, רק שאצלנו המחירים שפויים לגמרי. יש לנו, למשל שרשראות למשקפיים בהשראה של חרוזים צבעוניים, בגווני שחור-לבן, או עם השפעה אייקונית של תליון.

בדיקת הדגמים המוצעים באתר תאפשר לכם למצוא דגמים של שרשראות בסגנונות אחרים מהסגנונות המקובלים, שיגרמו לכם להתרגש ולקנות אפילו שלושה דגמים, כך שתוכלו להניח שרשרת בכל מקום או לבחור דגם שמתאים לכל סגנון לבוש או מצב רוח.

כמו בעבודת יד, רק במחירים מעולים

דגמים של שרשראות למשקפיים באתר סליידר נראים בדיוק כמו השרשראות שמיוצרות בעבודת יד, מבחינת העיצוב והחשיבה על שילוב הצבעים והחומרים, רק במחירים זולים במיוחד. החשיבה המנחה אותנו היא ששרשראות למשקפיים הם מוצר צריכה בסיסי, ממש כמו המשקפיים, ואין צורך להוציא עליהן הון.

השרשראות שלנו זמינות בגווני אדום, שחור לבן, או קרם ובז', במחירים שמתחילים מעשרה שקלים ונגמרים ב-15 שקלים לשרשרת. השרשראות זמינות להזמנה באופן מקוון, כך שתוכלו לקנות אותם מנוחות ביתכם ועל הדרך גם לבחור מהמגוון העשיר של המוצרים בקטגוריות השונות של האתר.

קונים בלי טבלאות אקסל מסובכות

אנחנו בטוחים שתמצאו את המוצרים האהובים עליכם ותשמחו לגלות שהם זמינים במחירים שיאפשרו לכם לקנות כמה מוצרים שתרצו, בלי לשבור את הראש על דוחות אקסל של הכנסות והוצאות.

בכל מקרה, אנחנו כאן לשירותכם עם שרשראות למשקפיים שיעזרו לכם לשמור על המשקפיים שלכם מפני אובדן או שכחה במקומות שונים, והמשלוח יגיע אליכם בתוך כמה ימים.

קונים מתנות לכולם

אם, למשל, אתם צריכים לקנות מתנה מקורית, תוכלו לבחור שרשרת למשקפיים, ולהוסיף למתנה עוד כמה מוצרים נחמדים, ולהרכיב מתנה מקורית שתשמח כל אחד.

יש לנו אוסף שלם של רעיונות למתנות באתר, כך שתוכלו לשמח את כל האנשים האהובים בסביבתכם, בלי להתאמץ, ובטח שבלי לחשוב יותר מדי על כל מתנה, ולהשאיר כמה אנשים מקופחים בדרך, רק בגלל שיקולים כמו מחירים.

מאמרים נוספים

מראות

סקירת מראות איפור הכי מגניבות

למרות שרוב הנשים משתמשות במראות קבועות כדי להתאפשר, מראות איפור קטנות שאפשר לקחת בתיק לכל מקום, חיוניות לנשים שמבקשות להיראות במיטבן תמיד. כך הן נראות

Read More »
משקפי קריאה

מחפשים משקפי קריאה זולים?

בעלות נמוכה, תוכלו למצוא באתר סליידר משקפי קריאה ולרכוש מספר זוגות במסגרות האהובות עליכם. משקפי קריאה לא צריכים לעלות הון, ואם מצאתם את הזוג האהוב

Read More »

לקוחות יקרים,
מינימום הזמנה מהאתר - 1000 ש"ח.

משלוחים לכל הארץ – שירות המשלוחים סגור בחג, ההזמנות ישלחו לאחר חול המועד. 

חג שמח!

דילוג לתוכן