חיפוש

משקפי שמש אופנתיות – סגנונות והתאמה אישית

את המבחר הגדול והמגוון ביותר של משקפי שמש, ניתן למצוא באתר אינטרנט שמוכר פריטי אופנה ואביזרי לבוש. צוות השירות של האתר מחזיק בידע מעולה, ומדריכים מומחים זמינים על מנת לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת.

כשזה מגיע לקניית משקפי שמש אופנתיות, קביעת גודל הפנים שלכם וצורת המשקפיים חשובה כי היבטים אלו יעזרו לכם למצוא בקלות זוג משקפי שמש מתאימות. המשקפיים הנכונות והמתאימות יעניקו לכם מראה מסוגנן משלכם, כמו סטאטיק ובן אל או אלטון ג'ון.

איך מוצאים את משקפי השמש המתאימות ביותר

כדי למצוא את משקפי השמש האופנתיות המתאימות ביותר לפנים שלכם, תצטרכו למדוד את הפנים שלכם.מדידת הממדים של הפנים שלכם תעזור לתת לכם מושג מהם הגודל והצורה של הפנים שלכם.

ברגע שקבעתם את גודל הפנים שלכם, השלב הבא הוא לקבוע את הצורה:

פנים עגולות

לפנים עגולות יש עקומות ניכרות וזוויות מוגדרות פחות. משקפי שמש אופנתיות אידיאליות צריכות להדגיש את קווי הזוויות החדות שיסייעו להאריך את הפנים שלכם ולהפוך אותן למראה דק וחד יותר.

סגנון פנים זה יפיק תועלת ממסגרות גבוהות וצבעוניות. מסגרות בסגנון מלבן או מרובע עוטפות את הפנים ומתאימות בהצלחה למראה פנים עגול.

פנים מרובעות

בדרך כלל מאופיינות באותן מידות לאורך ולרוחב הפנים. המצח רחב וקו הלסת חזק. אנשים בקטגוריה זו צריכים לבחור מסגרת עם עדשות עגולות שיסייעו לעגל את החדות של תכונות הפנים שלהם, להשגת מראה מאוזן יותר.

דוגמאות לסגנונות משקפי שמש אופנתיות שיפעלו היטב לפנים אלו הן מסגרות בסגנון פרפר, מסגרות עגולות, או כל סגנון מסגרת עגול.

פנים עגולות

על פנים עגולות, פשוטו כמשמעו, כל מסגרת תיראה מדהים! כל סגנון מסגרת יתאים למראה פנים זה, כולל סגנונות ספורטיביים.

פשוט אל תבחרו מסגרות ענקיות שיחסמו את התכונות הסימטריות של הפנים, והעדיפו משקפי שמש המכסות את הפנים מהגבות אל עצמות הלחיים.

פנים מלבניות

פנים ארוכים, הנקראים גם מלבניים, הם ארוכים וצרים עם מעט זוויות. משקפי שמש אופנתיות המתאימות לסגנון פנים זה הם משקפי שמש גדולים. כמו כן, המסגרות צריכות להיות רחבות ועבות לשם הוספת רוחב לפנים הארוכות.

אפשרות נוספת היא משקפי שמש עם מסגרות בסגנון וינטג', בעלות זוויות חדות וקווים מודגשים שירככו את המראה המלבני של הפנים. מה שלא תעשו, הקפידו להימנע ממסגרות קטנות, אם יש לכם פנים ארוכות.

יהלום

פנים דמויי יהלום מאופיינים בלסת צרה ובמצח עם עצמות לחיים שמהוות את החלק הרחב ביותר של הפנים.

מסגרות משקפי שמש אופנתיות המתאימות למבנה פנים זה הן מסגרות עגלגלות שעוזרות להדגשת עצמות הלחיים. לפנים בסגנון יהלום מתאים להשתמש במסגרות שאינן רחבות יותר מאשר עצמות הלחיים.

מאמרים נוספים

מראות

סקירת מראות איפור הכי מגניבות

למרות שרוב הנשים משתמשות במראות קבועות כדי להתאפשר, מראות איפור קטנות שאפשר לקחת בתיק לכל מקום, חיוניות לנשים שמבקשות להיראות במיטבן תמיד. כך הן נראות

Read More »
משקפי קריאה

מחפשים משקפי קריאה זולים?

בעלות נמוכה, תוכלו למצוא באתר סליידר משקפי קריאה ולרכוש מספר זוגות במסגרות האהובות עליכם. משקפי קריאה לא צריכים לעלות הון, ואם מצאתם את הזוג האהוב

Read More »

לקוחות יקרים,
מינימום הזמנה מהאתר - 1000 ש"ח.

משלוחים לכל הארץ – שירות המשלוחים סגור בחג, ההזמנות ישלחו לאחר חול המועד. 

חג שמח!

דילוג לתוכן