חיפוש

מברשות שיער: כל יום הוא יום שיער נהדר

השיער יכול להתנהג באופן בלתי צפוי, ואתם אף פעם לא יכולים לדעת מה תראו כשתדליקו את האור בחדר האמבטיה, ובבוקר קדחתני, הדבר האחרון שאתם רוצים לדאוג לגביו הוא השיער שלכם.

החדשות הטובות הן שבאתר סליידר תוכלו למצוא מגוון עשיר של מברשות שיער שיפתרו לכם את רוב (אם לא את כל) בעיות השיער. אז הנה כמה המלצות וטיפים שיעזרו לכם ליהנות ממצב שבו כל יום הוא יום של שיער נהדר.

לא הולכים לישון עם שיער רטוב

כשאתם הולכים לישון עם שיער רטוב לאחר המקלחת, אתם יכולים לקום עם שיער גלי או מקורזל בבוקר, שזה יכול להיות מראה מושלם לנשים, אבל פחות מתאים לגברים, ולשני המינים, התוצאות יכולות להיות רחוקות ממשביעות רצון.

אם אכפת לכם איך שהשיער שלכם נראה בבוקר, אל תלכו לישון עם שיער רטוב. מומלץ להקפיד לקשור את השיער לקוקו או לצמה, או לייבש אותו היטב לפני השינה.

מברשת מתאימה

חשוב להבריש היטב את השיער לפחות כמה פעמים ביום, וכדי להשיג מטרה זו את צריכה שיהיו לך  כמה מברשות שיער כדי שתוכלו להשתמש בהן בכל מקום, בבית, במכונית, במשרד או אפילו שנייה לפני שאתם נכנסים לבית הקפה להיפגש עם חברים או דייט גורלי.

הברשה נכונה של השיער מתחילה עם הברשה נמרצת של הקצוות ואז הברשה שיטתית עד אמצע השיער. חשוב לא למתוח את השיער על מנת שלא יקרע. כשאתם מקפידים להבריש את השיער כמה פעמים ביום, הוא חוזר לחיים ומקבל שוב את הברק הטבעי שלו.

מברשת לתלתלים

כדי לרענן את נפח התלתלים, חשוב להבריש אותם עם מברשת מתאימה לתלתלים. אחרי השימוש בקרם לחוט לשיער, מברישים את התלתלים כלפי מעלה על מנת להחיות את צורתם.

כדי להוסיף ברק, מומלץ להתיז בסיום ההברשה מעט שמן שיער מזין, אבל עם תום הטיפול חשוב לא לגעת בשיער עד שהוא מתייבש. ככל שמתעסקים יותר עם שיער מתולתל, כך הוא הופך למקורזל.

אביזרים נוספים

באתר סליידר תוכלו למצוא אביזרים נוספים מלבד מברשות שיער, שיעזרו לכם לטפל טוב יותר בשיער שלכם.

כך, למשל, תוכלו לרכוש סיכות או קליפסים לתפיסת השיער בצד אחד כשאתם מברישים את השיער, כך שלא ייווצר בלגן, ובמחירים הטובים שלנו, תוכלו לרכוש גם כמה סיכות מדליקות שיקשטו את השיער שלכם לאחר ההברשה.

הברשת שיער חלק

שיער חלק זקוק לטיפול מיוחד שמתחיל עם טיפול בשורשים. כדי לקבל יותר נפח, חשוב לדעת איך לטפל בבסיס השיער, ולהשתמש במסכות הזנה לעתים תכופות. עם המסכה על השיער, אפשר להבריש אותו היטב ובקלות, ובסיום לייבש היטב על מנת לחזק את השורשים.

מאמרים נוספים

מראות

סקירת מראות איפור הכי מגניבות

למרות שרוב הנשים משתמשות במראות קבועות כדי להתאפשר, מראות איפור קטנות שאפשר לקחת בתיק לכל מקום, חיוניות לנשים שמבקשות להיראות במיטבן תמיד. כך הן נראות

Read More »
משקפי קריאה

מחפשים משקפי קריאה זולים?

בעלות נמוכה, תוכלו למצוא באתר סליידר משקפי קריאה ולרכוש מספר זוגות במסגרות האהובות עליכם. משקפי קריאה לא צריכים לעלות הון, ואם מצאתם את הזוג האהוב

Read More »

לקוחות יקרים,
מינימום הזמנה מהאתר - 1000 ש"ח.

משלוחים לכל הארץ – שירות המשלוחים סגור בחג, ההזמנות ישלחו לאחר חול המועד. 

חג שמח!

דילוג לתוכן