חיפוש

מברשת מחליקה שיער

מי מאיתנו לא רוצה שיער חלק, אלגנטי ויפה שלא דורש מאיתנו ללכת למעצב השיער מדי שבוע כדי שיעשה לנו מחליק או פן? בעזרת המברשות החשמליות ובפרט מברשת מחליקה שיער, ישנן פתרונות ביתיים שיכולים לאפשר לנו להפוך את החלום למציאות.

אז אם אתם שוקלות לקנות מברשת מחליקה שיער – אנחנו כאן כדי להסביר על סוגי המברשות השונות, היתרונות, וכמובן – המחירים.

מוכנות לשיער חלק? בואו נצא לדרך

על מברשת מחליקה שיער

המברשת המחליקה הינה מברשת חשמלית אשר הפכה להיות לאחד האביזרים היותר נפוצים בחדר הנשי ברחבי הארץ והעולם. כיום, קיימים דגמים רבים של מברשות מחליקות שיער – לכל מברשת עיצוב שונה, ייעוד אחר וקהל יעד מתאים יותר או פחות.

הרעיון מאחורי מברשת מחליקה שיער הינו לתת פתרון לפן הביתי או לחילופין לטיפול הקבוע של נשים במספרה.

יתרונות מברשת מחליקה שיער

  • חסכון בזמן – בזכות מספר דקות בלבד תוכלו להנות משיער חלק ללא צורך בקביעת תור למספרה והמתנה של שעות. בנוסף, גם בהשוואה למחליק הרגיל שדורש בין 15 ל – 30 דקות, השימוש במברשת יהיה מהיר יותר ועומד על בין 5 דקות ל- 10 דקות..
  • התאמה לסוגי השיער – המברשות המחליקות המודרניות מתאימות התאמה לסוג השיער שלכן. במברשת ניתן להתאים את הטמפרטורה בהתאם. כך למשל במידה ויש לך שיער רגיל רצוי לכוון את המברשת בחום של כ – 200 מעלות. במידה ואת בעלת שיער עבה, הטמפרטורה המתאימה תהיה סביב ה 220 מעלות. לבעלות השיער העדין שבניכן 180 מעלות, כנראה תהיה הטמפרטורה המתאימה.
  • על שיער יבש ועל שיער לח – בזכות הפיתוחים החדשניים, תוכלו למצוא בשוק הן מברשות מחליקות שיער אשר דורשות ממכן לייבש את השיער היטב והן מברשות מחליקות שיער שמתאימות לשיער לח.
  • חלק או תלתלים – בהתאם להעדפתכן תוכלו לבחור את המברשת שמתאימה לכן. ישנן מברשות אשר יעניקו לכן שיער חלק לגמרי וישנן מברשות אשר מאפשרות יצירת תלתלים פתוחים.
  • קלות הפעלה – את המברשות מדליקים באמצעות מתג הדלקה גדול וברור, מחכים כ – 60 שניות ויוצאים לדרך. אין צורך בפעולות מורכבות.
  • עמידה בתקנים מחמירים – מברשות מחליקות שיער איכותיות יקבלו תוי תקן אשר מעידים על איכותן. חשוב לבדוק כי המכשיר שתקנו בעל תקן ישראלי/אירופאי/ארה"ב.

האם מברשת מחליקה באמת מתאימה לכולן?

מברשות מחליקות שיער אכן מתאימות לכל סוגי השיער. כל מה שיש לעשות, הוא לבדוק טרם הקנייה שהמכשיר מתאים לשיערך. בנוסף, סוג השיער שלך עתיד להשפיע על משך הזמן שתדרשי להשתמש בהחלקה.

מברשת מחליקה שיער – מחיר

בזכות קיומן של עשרות חברות בתחום החלקות השיער, תוכלו להנות ממגוון מחירים, מוצרים ואפשרויות.

טווח המחירים עבור מברשות החלקה נע בין 100 שקלים  ל – 600 שקלים.

ההבדל בין המחירים יכול לנבוע ממספר האפשרויות שהמכשיר מציע, מספר דרגות החימום, התאמה לסוג השיער, המותג המוכר ועוד.

מאמרים נוספים

מראות

סקירת מראות איפור הכי מגניבות

למרות שרוב הנשים משתמשות במראות קבועות כדי להתאפשר, מראות איפור קטנות שאפשר לקחת בתיק לכל מקום, חיוניות לנשים שמבקשות להיראות במיטבן תמיד. כך הן נראות

Read More »
משקפי קריאה

מחפשים משקפי קריאה זולים?

בעלות נמוכה, תוכלו למצוא באתר סליידר משקפי קריאה ולרכוש מספר זוגות במסגרות האהובות עליכם. משקפי קריאה לא צריכים לעלות הון, ואם מצאתם את הזוג האהוב

Read More »

לקוחות יקרים,
מינימום הזמנה מהאתר - 1000 ש"ח.

משלוחים לכל הארץ – שירות המשלוחים סגור בחג, ההזמנות ישלחו לאחר חול המועד. 

חג שמח!

דילוג לתוכן