חיפוש

תיק מברשות איפור: לשמירה על איכות המברשות בנסיעות

כשאת יוצאת לטיולים או נסיעות ארוכות מחוץ לבית, אינך צריכה לדאוג בכל הנוגע לאחסון מברשות האיפור שלך. מנקודת מבט של יעילות, כפי שאת דואגת לארוז היטב את הבשמים ובקבוקי התחליבים שלך בתיקי איפור עמידים במזוודה, חשוב שתקפידי לשמור גם על איכות מברשות האיפור שלך.

אם את זקוקה לתיק מברשות איפור גדול יותר, שיתאים לנסיעה ארוכה, באתר סליידר תוכלי למצוא תיקי איפור בסגנונות שונים, ולארגן את המברשות שלך בתאים נפרדים, כשמוצרי האיפור האחרים שמורים בבטחה בתאים אחרים בתיק.

לא משנה כמה מוצרי ואביזרי איפור את אורזת – יש לנו את התיק המושלם

אם את נוסעת לעיתים תכופות וצריכה להיות מאופרת טיפ-טופ בכל עת עם מוצרי האיפור האהובים עלייך, גם אם את אורזת 16 מהם, לרשותך מספר תיקים גדולים במיוחד שמאפשרים הגנה מעולה על כל מוצרי ואביזרי האיפור שלך.

חיפוש באתר יאפשר לך לבחור תיק מברשות איפור חמוד שאת יכולה לקחת לכל טיול, בין אם את יוצאת לסוף שבוע, חופשה של שבועיים או לטיול ארוך יותר.

 

מוצרים שיכולים לעניין אותך

סוף שבוע ארוך

אם את יוצאת לסוף שבוע ארוך, תוכלי לארוז את מוצרי ואביזרי האיפור שלך בתיק שמכיל מספר תאים עם מחיצות נפרדו למברשות האיפור, בחומר עמיד שמתאים לכל המוצרים.

תיק לאיפור ולמוצרי קוסמטיקה

בכל פעם שאת משתמשת בתיק מברשות איפור, תמצאי אותן מאוחסנות ללא פגיעה, ביחד עם מוצרי האיפור האחרים שלך.

תוכלי לקחת איתך את התיק לכל מקום ולשלוף ממנו את המוצרים להם את זקוקה, בקלות ובנוחות, בכל עת.

תיק לאיפור ולכלי רחצה

תיק מברשות איפור יפה, זמין לבחירתך בגוון זהב או ברונזה, במחיר זול במיוחד. תוכלי למלא אותו בכלי הרחצה שלך, מברשות האיפור וכלי האיפור. התיק אינו תופס מקום גדול בתיק או במזוודה ומאפשר שליפה קלה של המוצרים להם את זקוקה.

תיק מברשות איפור בצורת ארנק

זהו תיק חמוד, צעיר ואופנתי, מעוצב כארנק, ומכיל כיסים בהם תוכלי לשמור בקפידה את מברשות האיפור שלך, ולהתאים בנוחות את האיפור כדי להשתמש בנוחות במוצרים השונים במהלך הטיול.

תיק מברשות איפור ידידותי לשימוש מאפשר לך לאחסן את פריטי האיפור שלך ומהווה גם אביזר אופנתי יפה אותו אפשר להחזיק ביד ולהתהדר בו ממש כמו בתיק קטן או בארנק מעוצב.

מארז איפור מודפס בגווני ורוד וצהוב

מארז איפור מודפס זה כולל תא מרווח בתוספת כיס צדדי להצבה נוחה ובטוחה של מברשות האיפור שלך.

תוכלי לארוז גם את הקרמים, הבשמים ובקבוקי התחליבים בתא אטום גדול, ולאחסן בתא נפרד פריטי איפור קטנים יותר שיש לך, כך שכל אביזר או מוצר איפור נארז בקפידה ומאפשר שימוש קל בכל עת.

מאמרים נוספים

מראות

סקירת מראות איפור הכי מגניבות

למרות שרוב הנשים משתמשות במראות קבועות כדי להתאפשר, מראות איפור קטנות שאפשר לקחת בתיק לכל מקום, חיוניות לנשים שמבקשות להיראות במיטבן תמיד. כך הן נראות

Read More »
משקפי קריאה

מחפשים משקפי קריאה זולים?

בעלות נמוכה, תוכלו למצוא באתר סליידר משקפי קריאה ולרכוש מספר זוגות במסגרות האהובות עליכם. משקפי קריאה לא צריכים לעלות הון, ואם מצאתם את הזוג האהוב

Read More »

לקוחות יקרים,
מינימום הזמנה מהאתר - 1000 ש"ח.

משלוחים לכל הארץ – שירות המשלוחים סגור בחג, ההזמנות ישלחו לאחר חול המועד. 

חג שמח!

דילוג לתוכן