חיפוש

המדריך השלם לבחירת מברשות שיער

אם אתן מחפשות מברשת שיער חדשה, באתר סליידר תמצאו מגוון עצום של צורות, חומרים ועיצובים מגניבים. יש לנו מברשות שיער לכל סוג שיער ולכל העדפת סטיילינג. אם אתן קצת מבולבלות ולא יודעות איפה להתחיל בבחירת המברשת שלכן, אל תדאגו!

חיברנו במיוחד בשבילכן מדריך מהיר שיעזור לכם למצוא את כל סוגי מברשות השיער שאתן מחפשות, כולל הסברים לגבי האופן שבו תוכלו לשמור על בריאות השיער, תוך הוספת סגנון למראה שלכן.

מברשת ליישור השיער

המטרה העיקרית של מברשות שיער הן ליישר את השיער, במיוחד אם הוא ארוך וחלק. מברשת שמיישרת היטב את השיער צריכה גם להיות בריאה לקרקפת על מנת לקדם את בריאות השיער הכוללת.

המברשות של סליידר קלות לשימוש ומיוצרות מחומרים שמתאימים לשמירה על בריאות השיער והקרקפת, כך שפעולת ההברשה מרגישה כמו עיסוי.

סט לצביעת השיער

אם אתן מחפשות אביזרים שיעזרו לכם לצבוע את השיער בקלות ולהעניק לו ברק ונפח, סט לצביעת השיער הוא אפשרות נהדרת. אז מלבד מברשות שיער, תוכלו למצוא אצלנו את הסט המעולה הזה, שכולל כולל אביזרים שחודרים במהירות לשיער, מחליקים עליו, כולל בשכבות הפנימיות, ועוזרים לשמור על הברק.

אם אתן צובעות את הפוני או שיש לכן שיער קצר, הסט הזה עוזר לכן לצבוע את השיער בקלות, בלי לגרות את הקרקפת, תוך כדי שמירה על בריאות השיער.

מסרק עם שפיץ

אם אתן מבקשות להגביר את נפח השיער שלכן כדי להשיג מראה מסוים, אתן צריכות מסרק עם שפיץ, בנוסף למברשת שיער.

המסרק הזה תוכנן במיוחד למטרה זו, והוא מאפשר לסרק קווצות שיער קצרות להענקת מראה חלק ומעוצב של תסרוקת יפה.

מברשת שיער עגולה

לעיצוב שיער מתולתל או מסולסל ושמירה על הסגנון, אפשרויות טובות הן מברשות שיער עגולות. המברשת העגולה שתמצאו באתר סליידר מאפשרת לאוויר לזרום דרך המברשת, ממש כמו שהאוויר החם של הפן עושה לשיער חלק, כך שאפשר לשמור על הסטיילינג של השיער ולמנוע שבירת שיער וקצוות מפוצלים.

כדי להשלים את המראה המבוקש, תוכלו לבחור מברשות נוספות שיעזרו לכן להשיג את המראה האהוב עליכן, כי במחירים שלנו, תוכלו לקנות כמה מברשות שתבחרו, בלי לחשוב פעמיים.

מסרק משולב מברשת צבע

זהו מסרק מעולה עם שיניים צפופות, מצוין לעיצוב השיער לאחר צבע. הוא יכול לשמש על שיער רטוב או יבש, פותר קשרים במהירות, ומחליק את השיער לאחר הצביעה.

מחפשות עוד טיפים והשראות לטיפוח השיער?

המוצרים באתר סליידר מתעדכנים בתדירות גבוהה, כך שמומלץ להיכנס לאתר בקביעות ולמצוא את המוצרים שאתם מחפשים, לטיפוח השיער, הפנים או הגוף, בנוסף למאות מוצרים אחרים שיש לנו, שישמשו אתכן בחיי היומיום, במחירים שלא תאמינו.

מאמרים נוספים

מראות

סקירת מראות איפור הכי מגניבות

למרות שרוב הנשים משתמשות במראות קבועות כדי להתאפשר, מראות איפור קטנות שאפשר לקחת בתיק לכל מקום, חיוניות לנשים שמבקשות להיראות במיטבן תמיד. כך הן נראות

Read More »
משקפי קריאה

מחפשים משקפי קריאה זולים?

בעלות נמוכה, תוכלו למצוא באתר סליידר משקפי קריאה ולרכוש מספר זוגות במסגרות האהובות עליכם. משקפי קריאה לא צריכים לעלות הון, ואם מצאתם את הזוג האהוב

Read More »

לקוחות יקרים,
מינימום הזמנה מהאתר - 1000 ש"ח.

משלוחים לכל הארץ – שירות המשלוחים סגור בחג, ההזמנות ישלחו לאחר חול המועד. 

חג שמח!

דילוג לתוכן