חיפוש

משקפי קריאה: מה חשוב לדעת לפני שקונים

כשמגיעים לנקודה של אי יכולת לקרוא מבלי למתוח את העיניים בכל הכוח, יתכן שתצטרכו לשקול משקפי קריאה, ובאתר סליידר הם זמינים במגוון סגנונות, כולל מסגרות מלאות, סגנון של חצי מסגרת, או מסגרות עגולות בסגנון ג'ון לנון.

משקפי קריאה מלאים מתאימים לאנשים שמבלים זמן רב בהתרכזות בקריאת חומרים. אלה נותנים לכם שדה ראיה גדול יותר לקריאה, אבל אם אתם מנסים להביט לאורך החדר ודרכו, הכול נראה מטושטש.

לעומתם, משקפי קריאה בחצי מסגרת מאפשרים לך להביט למטה דרך העדשות לקריאה או כתיבה מקרוב ומעלה ומעבר לראייה מרחוק.

איך בוחרים?

באופן כללי, אנשים שמעולם לא היו זקוקים למשקפיים בעבר, יתחילו עם זוג משקפי קריאה ולא עם עדשות מתקדמות או דו צדדיות, שלרוב הם בחירה טובה יותר אם יש לכם צורך לראייה למרחקים, כמו גם לקריאה מקרוב.

אלו הם אביזרים שימושיים לשימוש זמני, כמו ארוחת ערב במסעדה אפלולית, וכולל קריאת אותיות זעירות על מארזים. באתר סליידר תוכלו למצוא מגוון סגנונות ועיצובים פופולאריים של משקפי קריאה, כולל שרשראות לתליית המשקפיים על הצוואר, כך שהם תמיד יהיו בהישג יד.

מחזיקים זוג משקפי קריאה בכל מקום

במחירים שלנו, אין סיבה למה לא לקנות כמה זוגות משקפי קריאה שתרצו, בכל הצבעים והדוגמאות, כך שתוכלו להכניס אותם בקלות לתיק, להחזיק במכונית, בבית, במשרד ובכל מקום שבו אתם זקוקים למשקפיים שאפשר לשלוף ולקרוא.

ניתן להשיג גם משקפי קריאה כהים עם הגנת UV לשימוש בחוץ בשמש; סוג פופולרי הוא משקפי קריאה כהות כשהמחצית העליונה מאפשרת ראייה למרחוק והמחצית התחתונה מיועדת לקריאה מקרוב.

יתרונות משקפי קריאה בזול

בזכות המגוון העשיר של משקפי קריאה שתמצאו באתר סליידר, תרגישו כאילו קניתם משקפיים בהתאמה אישית. משקפי קריאה מוכנים הפכו לפופולריים בשנות התשעים, ובמהלך עשור זה אנשים רכשו פי שלושה יותר זוגות משקפיים מאי פעם, בשיעור מוערך של שלושים מיליון זוגות בשנה.

הם הרבה פחות יקרים מהמשקפיים המותאמים אישית בחנות אופטיקה, ומאפשרים לכם להחזיק כמה זוגות תמורת סכום קטן של כסף. משקפי קריאה מוכנים זמינים בהרבה סגנונות וצבעים מהנים, כך שתוכלו להתאים אותם לבגדים, לבחור סגנונות אופנתיים, ולרכוש זוג משקפיים מבלי להסתכן בהוצאות כספיות גבוהות.

אם אתם לא אוהבים סגנונות נועזים, אתם יכולים לבחור משקפיים זולות בסגנון שמרני יותר

משקפי קריאה שהוכנו מראש מאפשרים לכם גם לשים זוגות נוספים בחדרי הבית השונים, כמו גם ברכב, במגירת המשרד, בתיק, בארנק, בעגלת התינוק, וכן הלאה. בבחירת משקפי קריאה מוכנים, מומלץ תמיד לבדוק את העדשות כדי לוודא שהמספר באמת מתאים למספר שלכם, ואם אינכם מוצאים אותו במשקפיים המוכנים, קנו זוג בהזמנה אישית.

בשורה התחתונה, קיימות גם עדשות מתקדמות "משרדיות" המעניקות לכם יותר עומק של מיקוד באזור העבודה שלכם מאשר משקפי קריאה שנקנו בחנות.

מאמרים נוספים

מראות

סקירת מראות איפור הכי מגניבות

למרות שרוב הנשים משתמשות במראות קבועות כדי להתאפשר, מראות איפור קטנות שאפשר לקחת בתיק לכל מקום, חיוניות לנשים שמבקשות להיראות במיטבן תמיד. כך הן נראות

Read More »
משקפי קריאה

מחפשים משקפי קריאה זולים?

בעלות נמוכה, תוכלו למצוא באתר סליידר משקפי קריאה ולרכוש מספר זוגות במסגרות האהובות עליכם. משקפי קריאה לא צריכים לעלות הון, ואם מצאתם את הזוג האהוב

Read More »

לקוחות יקרים,
מינימום הזמנה מהאתר - 1000 ש"ח.

משלוחים לכל הארץ – עקב המצב יתכנו עיכובים בזמני המשלוח

דילוג לתוכן