חיפוש

בחירת משקפי שמש לילדים: מה שאתם צריכים לדעת

עם בוא הקיץ, חשוב להיות זהירים בחשיפת הילדים לקרינת שמש, וחשוב עוד יותר להגן על העור והעיניים שלהם מפני בעיות עיניים, בין היתר באמצעות בחירת משקפי שמש לילדים.

העיניים של ילדים רגישות מאוד לשמש, ובמקרים רבים הן אינן מוגנות כראוי. בדיוק כמו העור שלהם, חשוב להגן על עיני הילדים מפני קרינת השמש באמצעות בחירת משקפי שמש שמתאימים לילדים.

העיניים של הילדים שבריריות, עדינות ורגישות. עד הגילאים 10-12, עדשת העיניים, המהווה את ההגנה העיקרית של הרשתית נגד קרינת שמש, עדיין לא ממלאת את התפקוד הזה ולכן חודרת לעיניים קרינה ברמה של פי שבע בהשוואה לעיניים בוגרות.

אבל חכו, זה לא הכול

בדיוק כמו שקרם הגנה הפך כמוצר חובה להגנה על עור הילדים, משקפי שמש לילדים חיוניים באותה מידה על מנת להגן על עיניהם. עזרו לילדיכם להתרגל להרכיב משקפי שמש מגיל צעיר, כך שתוכלו להגן עליהם מפני בעיות עיניים חמורות בעתיד.

אל תשכחו שמשקפי שמש צריכים להיות גם נוחים. במילים אחרות, יש להתאים אותם לצורת הפנים של הילד, כי אם לא, הם יגלשו על אפו והם עשויים לסרב להשתמש בהם. למרבה הצער, למרות חשיבות השימוש במשקפי שמש מגילאים צעירים, הורים רבים עדיין אינם מודעים לחשיבות ההגנה על עיני הילדים.

חשוב לא פחות לקבל את שיתוף הפעולה של הילד

חוץ מזה, זכרו שכשאתם בוחרים משקפי שמש לילדים, חשוב לשאול אותם לגבי העדפותיהם מבחינת צבעים, גדלים וחומרים, כך שתהיו בטוחים שהם ישמחו להרכיב אותם, ואל תשכחו לוודא שהם ממוקמים כראוי על האף שלהם מבלי לגרום להם לחוסר נוחות.

כשזה מגיע לבחירת משקפי שמש לילדים, יש לנו באתר סליידר כמה דגמים, סגנונות, גדלים וטיפים שכדאי לקחת בחשבון:

לילדים עד גיל חמש

מסגרות פלסטיק הן הבחירות הטובות ביותר. זהו חומר היפו אלרגני שמבטיח חלוקת משקל טובה יותר על האף. משקפיים עם מסגרת פלסטיק גם לא מתעקמים או נשברים.

לילדים בגילאי חמש עד עשר

לקבוצת גיל זו, בחרו משקפי שמש שהם חזקים, מעשיים ואסתטיים. בחירת החומר לא ממש חשובה, שכן באתר תמצאו אפשרויות רבות במחירים מעולים.

שיקולי מסגרות

משקפי שמש לילדים מעוצבים בדרך כלל מתוך הקפדה על שיקולי נוחות. אבל כמה דגמים יכולים בהחלט להתאים יותר מאחרים. כדי לבחור את הדגם האידיאלי, הקפידו לבחור סגנון שמתאים לגיל הילד.

ועוד משהו. המשקפיים צריכים תמיד להתאים לצורת הפנים של הילד, ולהיות ממוקמים גבוה מספיק כך שהם לא יצטרכו להסתכל מתחת או מעל המשקפיים.

למה כדאי לקנות משקפיים זולים?

כי כשאתם בוחרים משקפי שמש לילדים במחירים זולים, לא אכפת לכם אם הם נשרטים או נשברים, ואתם יכולים להחליף אותם במהירות.

או פשוט לקנות מראש כמה דגמים, שיספיקו לתקופת זמן, ולהניח זוג משקפיים בכל מקום בבית, בתיקים, במכונית, ובכל מקום נגיש לילד

מאמרים נוספים

מראות

סקירת מראות איפור הכי מגניבות

למרות שרוב הנשים משתמשות במראות קבועות כדי להתאפשר, מראות איפור קטנות שאפשר לקחת בתיק לכל מקום, חיוניות לנשים שמבקשות להיראות במיטבן תמיד. כך הן נראות

Read More »
משקפי קריאה

מחפשים משקפי קריאה זולים?

בעלות נמוכה, תוכלו למצוא באתר סליידר משקפי קריאה ולרכוש מספר זוגות במסגרות האהובות עליכם. משקפי קריאה לא צריכים לעלות הון, ואם מצאתם את הזוג האהוב

Read More »

לקוחות יקרים,
מינימום הזמנה מהאתר - 1000 ש"ח.

משלוחים לכל הארץ – שירות המשלוחים סגור בחג, ההזמנות ישלחו לאחר חול המועד. 

חג שמח!

דילוג לתוכן