חיפוש

משקפי שמש לנשים: איזה סגנונות יפים ראינו בשנת 2021?

סגנונות משקפי שמש מתפתחים כל כך מהר היום, וזה יכול להיות קשה להבין מה הן המגמות האחרונות ומה מכתיב צו האופנה. אבל אל דאגה. מדריך זה יעבור איתכן על כל הפרטים החשובים הנוגעים למגמות משקפי שמש לנשים שראינו בשנת 2020, ומה מצפה לנו בשנת 2021.

אתר סליידר מציג את הסוגים הכי מגניבים של משקפי שמש לנשים שראינו בשנת 2020 כדי לקבל השראה לקראת השנה החדשה. יש כל כך הרגה גוונים מעולים ששווה לנסות, אבל לא נתחיל לפני שנזהיר: הגלישה באתר תגרום לכם לרצות לאסוף את כולם!

אלא שבמחירים שלנו, חשבון הבנק שלכם לא יתרגש מצעד נועז זה. אז אתן מוזמנות לבחור ולשלב את המגמות המוצגות לפניכם, ולהחליט איזה דגם מתאים לבגדים שלכם, עם המסגרות הכי יפות!

משקפיים עם עדשות צבעוניות

אחת המגמות הגדולות ביותר של שנת 2020 הייתה משקפי שמש לנשים עם מסגרת כהה ועדשות בגווני פסטל של ורוד-כתום שרוף, ושלל צבעים של אור כחול בהיר. אם אתן לקוחות של סליידר, אתן כבר יודעות איך זה עובד. לא הייתן צריכות לבחור זוג משקפי שמש שיתאימו לאירועים חשובים.

לא. כי במחירים שלנו לקחתן משקפי שמש לכל מצב, אירוע, שעה ביום, עם התאמה לכל סט בגדים. אם אתן לקוחות חדשות של סליידר, טוב, הגעתן למקום הנכון.

מסגרות מתכת דקות היו המגמה הפופולארית ביותר השנה, אבל כשזה מגיע לבחירת צורות וגדלים של עדשות, השמים הם הגבול. תוכלו לבחור משקפי שמש לנשים בדגמים האהובים עליכן, ולהחליף ביניהם בכל פעם שאתם צריכים מנה נוספת של מגניבות.

רוצות לבלוט? אין בעיה

בחירה בסגנונות משקפיים בעלות מסגרות כפולות לא ישאירו אף אחד בסביבה אדיש אליכן. כי שום דבר לא מתחרה במסגרת עדינה אך בעלת נוכחות מרשימה שמפגינה היטב את הסגנון האישי שלכן. ודרך אגב, גם שנת 2021 הולכת להפתיע בתחום משקפי השמש לנשים, בגדול ולטובה.

מוגזם פירושו גדול יותר, טוב יותר וזוהר יותר

מוגזם פירושו גדול יותר, טוב יותר, וזוהר יותר. המגמה משקפי שמש גדולים חוזר גברים ונשים, לוקח צורות רבות לקראת העונה הקרובה.

אם, למשל, אתן רוצות לבחור משקפיים שישדרו מראה סופר מקצועי או כמו של הידועניות האהובות עליכן, לכו על משקפי שמש לנשים בדגמים גדולים. כי לפעמים מה שמוגזם משדר מראה טוב וזוהר יותר.

זוג משקפיים בסגנון רטרו, למשל, יכול להתאים לכל סגנון לבוש ולהפוך אתכן למודלים לחיקוי. כשאתן בוחרות דגמים מוגזמים, אתן משיגות מראה שהוא ההיפך מממוצע, ונשים אחרות ירצו לחקות אתכן, כי אתן נותנות פרשנות משלכן לדגמים קלאסיים ופשוטים.

וזה עוד לא הכול

כחלק ממגמת הקיצוניות שראינו בשנת 2020 על משקפי שמש לנשים, מסגרות בסגנון עיני חתול עבורו שינויים נוספים השנה והדגמים שודרגו למראה אלגנטי יותר עם קווים נקיים וקלאסיים, רק למקרה שאתן לא מתחברות למראה האקסטרים.

מסגרות שחורות מתאימות לכל סגנון לבוש, מזדמן או מוקפד, כך שכשאתן בוחרות לפחות זוג אחד של משקפי שמש עם מסגרת שחורה, יש לכן את האביזר שמשלים כל הופעה. בתיק, בבית, במכונית או במשרד כבר יש לכן את הזוגות הנוספים שתוכלו להחליף בהתאם למצב הרוח או המקום אליו אתן הולכות.

השורה התחתונה היא שמשקפי שמש יכולות להתאים לכל מקום ולכל מצב

ללא קשר למגמות משקפי שמש לנשים שבלטו בשנת 2020, וללא קשר למה שעוד מצפה לנו בתחום בשנת 2021, השורה התחתונה היא שכשאתן בוחרות משקפי שמש מיוחדות, אתן משדרות הופעה בלתי נשכחת.

המסגרות והדגמים שתמצאו באתר סליידר מציבים אתכן במרכז הבמה ומשדרות מראה של נשים שהולכות בגדול על כל מצב ובכל מקום.

מאמרים נוספים

מראות

סקירת מראות איפור הכי מגניבות

למרות שרוב הנשים משתמשות במראות קבועות כדי להתאפשר, מראות איפור קטנות שאפשר לקחת בתיק לכל מקום, חיוניות לנשים שמבקשות להיראות במיטבן תמיד. כך הן נראות

Read More »
משקפי קריאה

מחפשים משקפי קריאה זולים?

בעלות נמוכה, תוכלו למצוא באתר סליידר משקפי קריאה ולרכוש מספר זוגות במסגרות האהובות עליכם. משקפי קריאה לא צריכים לעלות הון, ואם מצאתם את הזוג האהוב

Read More »

לקוחות יקרים,
מינימום הזמנה מהאתר - 1000 ש"ח.

משלוחים לכל הארץ – שירות המשלוחים סגור בחג, ההזמנות ישלחו לאחר חול המועד. 

חג שמח!

דילוג לתוכן