חיפוש

איך משקפי שמש מגנות על העיניים?

הצורך לצאת החוצה ביום בהיר ושטוף שמש הוא טבע שני, אך עובדה ידועה היא שהשהות בשמש מעמידה אתכם בסכנה של פגיעה בעיניים, ואף אחד אינו נהנה מכאבי הראש הנלווים לשהות בשמש ללא ההגנה של משקפי שמש.

מלבד העיצובים העליזים, התפקיד העיקרי של משקפי שמש הוא לחסום את הקרינה האולטרה סגולית (UV) המזיקה. קרינה זו פוגעת בעיניים באותה צורה שהיא פוגעת בעור, וללא הגנת משקפיים, הנזק עלול להיות חמור.

משקפי שמש מפלסטיק או עם ציפוי מיוחד

זוג טוב של משקפי שמש חוסם יותר קרוב למאת האחוזים של קרינה ואינו מאפשר לה להגיע אל העיניים. גוונים וציפויים מתאימים מונעים מכם את הצורך למצמץ וחוסמים את השתקפות האור העז.

אין צורך להשקיע הון ברכישת משקפי שמש והם זמינים במגוון סוגים שמאפשרים התמודדות עם משטחים בוהקים כמו מים וחול, כשאתם מבלים על חוף הים. באתר סליידר תמצאו מגוון משקפי שמש בסוגים וסגנונות שונים על מנת להגן היטב על עיניכם.

בחירת זוג המשקפיים המושלם

נזק הקרינה הוא מצטבר, כלומר, אף פעם לא מוקדם מדי או מאוחר מדי להתחיל להגן על העיניים מפני השמש. הדבר החשוב ביותר הוא לבחור משקפי שמש שמציעים מאת אחוזי הגנה, בדיוק כפי שאתם עושים כשאתם בוחרים קרם הגנה. ככל שתבחרו את המסגרות הגדולות יותר, וככל שהן יעטפו היטב את הפנים שלכם, לאור לא תהיה אפשרות להגיע לעיניכם מסביב לשוליים.

רוב האנשים מאמינים בטעות שהעדשות הכהות הן שמגנות על העיניים, אך גם עדשות בהירות יכולות להציע הגנה מלאה, אם תבחרו את הגוון שחוסם חלק כלשהו של האור. גוונים שונים מציעים יתרונות שונים. לדוגמא, משקפי שמש עם עדשות ירוקות מפחיתות בוהק ומגדילות ניגודיות.

ואם אתם מתכוונים לבלות שעות ארוכות על החוף, מומלץ לבחור מספר זוגות שיהיו זמינים לכל מצב, במיוחד כשהמחירים שלנו מאפשרים לכם לרכוש כמה זוגות שתרצו.

משקפי שמש זולים מאפשרים לכם את כל היתרונות של משקפי שמש יקרים

ויש להם אפילו יתרונות רבים יותר. לדוגמא, הם מציעים את אותה הגנה מפני קרינה, כפי שמציעים משקפיים יקרות, ואתם מוגנים היטב מפני החשיפה לשמש. משקפי שמש זולים חוסמים את האור ומגנים על קשתית העין מפני חשיפת אור פנימה, כמו גם מונעים נזקים לרשתית, בדיוק כפי שניתן להשיג עם משקפיים יקרים.

כך שאין הרבה הבדלים, אלא שכשאתם בוחרים משקפיים זולים, אתם יכולים לרכוש מספר זוגות שיתאימו לשימוש במספר מצבים, עם הגנה מקסימלית וביצועים מעולים.

אז בואו למצוא משקפי שמש מדהימים!

באתר סליידר תמצאו מגוון זוגות משקפי שמש בסגנונות שונים ובמחירים טובים, ותוכלו לרכוש אותם ישירות דרך האתר, באמצעות המחשב, הטבלט, או הטלפון החכם שלכם. הקפידו להתעדכן בדגמים החדשים שלנו כך שלא תחמיצו את הדגמים החדשים.

הכי פשוט לבחור משקפי שמש זולות. אחרי הכול, אלו הן שתי פיסות זכוכית כהה עם מסגרת פלסטיק או מתכת. מה יכול להיות יותר פשוט? באתר סליידר תוכלו למצוא שפע זוגות שיתאימו לכם ושישפיעו היטב על בריאות עיניכם כשאתם יוצאים. כי כפי שתבינו לאחר בחירת הזוגות המתאימות לכם – אין הרבה הבדל בין משקפי שמש יקרות לזולות.

מאמרים נוספים

מראות

סקירת מראות איפור הכי מגניבות

למרות שרוב הנשים משתמשות במראות קבועות כדי להתאפשר, מראות איפור קטנות שאפשר לקחת בתיק לכל מקום, חיוניות לנשים שמבקשות להיראות במיטבן תמיד. כך הן נראות

Read More »
משקפי קריאה

מחפשים משקפי קריאה זולים?

בעלות נמוכה, תוכלו למצוא באתר סליידר משקפי קריאה ולרכוש מספר זוגות במסגרות האהובות עליכם. משקפי קריאה לא צריכים לעלות הון, ואם מצאתם את הזוג האהוב

Read More »

לקוחות יקרים,
מינימום הזמנה מהאתר - 1000 ש"ח.

משלוחים לכל הארץ – עקב המצב יתכנו עיכובים בזמני המשלוח

דילוג לתוכן