חיפוש

התרמוסים הטובים ביותר לשמירת שתייה חמה (או קרה)

ספל שמיועד לנסיעות, בקבוקי מים או כלים לקפה יכולים להיות כל מה שאתם צריכים כדי לעבור את היום, אבל תרמוס הוא חובה כשאתם יוצאים לחום הלוהט או לקור של החורף. תרמוסים שומרים על משקאות חמים במשך שעות על גבי שעות (ולפעמים גם על משקאות קרים), ואתם יכולים להיות בטוחים מפני סכנות דליפה או כווייה.

מאמר זה סוקר מגוון של תרמוסים שניתן לבחור מהם, בגדלים ובחומרים שונים, ובעיקר במחירים שלא תרצו לפספס.

תרמוס 0.5 ליטר

שמירה על חום המשקה שלכם למשך שש שעות אפשרי באמצעות תרמוס שאהוב על הלקוחות של אתר סליידר, שזיכו אותו ב-4.4 כוכבים מתוך חמישה. לתרמוס יש מכסה מגנטי ששומר מפני דליפות וניתן לשימוש בקלות.

הוא מושלם לטיולים, והעיצוב המעולה שלו מאפשר לכם ליהנות מהמשקאות שלכם במשך שעות ארוכות.

ספל קפה תרמית

כשאתם משתוקקים לכוס קפה חמה, העיצוב של הכוס התרמית נועד למטרה זו בדיוק. היא מחזיקה חום עד עשר שעות, הכובע הרחב של הבקבוק מושל לקפה, קל לניקוי, והיא הוכחה ביעילותה למניעת דליפות.

במחיר המעולה שלה תוכלו לבחור תרמוסים במגוון צבעים ולרכוש מספר דגמים, שיהיו לכם זמינים לכל מצב, או שתוכלו לחלק מתנות נחמדות.

תמיד טוב שלתרמוס תהיה ידית נשיאה

התכלית העיקרית של תרמוסים היא לשמור על חום המשקאות, ובאתר סליידר תמצאו סדרת תרמוסים שמהווים את הדגמים הנבחרים של החברה, המיוצרים מחומרים כבדים יותר, אשר מבטיחים לשמור על חום או קור המשקאות למשך שעות ארוכות, והמתאימים גם לתנאי מקומות עבודה מורכבים. תוכלו לבחור בין נירוסטה למתכת או פלסטיק.

יש לכם שתייה קרה כל הזמן

אתם צריכים כל הזמן שיהיה לכם בקבוק מים בהישג יד, והבקבוקים של סליידר מתאימים בדיוק למטרה זו. הם קלים לניקוי וקלים לנשיאה.

בקבוק שתייה שייקר

אחד התרמוסים המגניבים שתמצאו. הוא זמין במגוון גדלים וצבעים, ונמכר במחיר זול במיוחד. הוא מבטיח לשמור על קור השייק שלכם ותוכלו להכין את השתייה שלכם במגוון מרכיבים ומשקל. המכסה שלו מאפשר לכם לשתות את השייק ישר מהבקבוק.

תרמוס לליטר שתייה

המחיר המעולה של התרמוס הזה מאפשר לכם לרכוש אותו במספר דגמים. זהו הבקבוק הגדול בקטגוריית תרמוסים שנמכרים באתר שסליידר, והוא קל לנשיאה, ניקוי ושימוש. הוא מחזיק מעמד בכל תנאי שטח.

בשורה התחתונה: הכול יותר טוב עם התרמוסים של סליידר

סדרת התרמוסים שלנו מאפשרת לכם לבחור תרמוסים, בקבוקים או ספלי שתייה שמחזיקים שתייה חמה או קרה בכל מצב, ולפרקי זמן ארוכים.

יש להם יכולות שימור חום של תרמוסים כבדים או קלים והם שומרים על חום המשקאות עד שש שעות. הם זולים, מעוצבים וזמינים במספר דגמים וגוונים.

מאמרים נוספים

מראות

סקירת מראות איפור הכי מגניבות

למרות שרוב הנשים משתמשות במראות קבועות כדי להתאפשר, מראות איפור קטנות שאפשר לקחת בתיק לכל מקום, חיוניות לנשים שמבקשות להיראות במיטבן תמיד. כך הן נראות

Read More »
משקפי קריאה

מחפשים משקפי קריאה זולים?

בעלות נמוכה, תוכלו למצוא באתר סליידר משקפי קריאה ולרכוש מספר זוגות במסגרות האהובות עליכם. משקפי קריאה לא צריכים לעלות הון, ואם מצאתם את הזוג האהוב

Read More »

לקוחות יקרים,
מינימום הזמנה מהאתר - 1000 ש"ח.

משלוחים לכל הארץ – עקב המצב יתכנו עיכובים בזמני המשלוח

דילוג לתוכן