חיפוש

מה הם משקפי שמש איכותיות?

רוב האנשים שבאים לקנות משקי שמש בוחרים בדרך כלל משקפי שמש ממותג ידוע ויקר במחשבה שהמשקפיים יהיו בהכרח טובים אם הם שייכים למותג פופולרי הם יקרים. הנחה זאת מוטעית, הרבה מותגים מייקרים את המוצרים שלהם רק בגלל שהם שייכים למותג ולא בהכרח כי האיכות שלהם גבוהה, היום אפשר לקנות משקפי שמש הרבה יותר זולים שיהיו טובים באותה מידה אם לא יותר. אתם רק צריכים לדעת לבחון את המשקפיים כמו שצריך.

דבר ראשון שצריך לדעת הוא שאמנם העיצוב והסגנון של משקפי השמש חשובים, כי אחרי הכל משקפי שמש הם גם אביזר אופנה ולכן הרבה נוטים לבחור את המשקפיים שלהם לפי הסגנון והעיצוב שלהם, אבל כדאי שתבדקו שמשקפי השמש שקניתם באמת עומדים במטרה לשמה הם נועדו, שהיא להגן על העיניים שלכם.

למה צריך משקפי שמש?

משקפי השמש נועדו לפני הכל להגן על העיניים שלכם. לכן, הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק כשאתם באים לקנות משקפיים הוא האם משקפי השמש האלו באמת יגנו על העיניים שלכם.

משקפי השמש נועדו בראש ובראשונה למנוע חשיפה של העיניים לכמות אור גדולה מדי. במיוחד באזורים בהם יש הרבה אור כמו חוף הים, הרים מושלגים וכו'.

משקפי השמש עוזרים להוריד את מידת הבהק, הם צריכים להפחית את האור האולטרא סגול (UV) והאינפרא אדום שמזיקים לעיניים.

בנוסף, משקפי שמש יכולים גם לעזור לשפר את ראיית הלילה שלכם במידה ניכרת. חשיפה מוגברת לאור נראה גורמת לראייה מופחתת ואף לראיית לילה מופחתת יותר. הסיבה לכך היא שהעיניים מסגלות את עצמן לתפקד בכמות אור גבוהה, כך שכאשר כמות האור יורדת אנחנו לא רואים טוב.

מה הם משקפי שמש איכותיות?

משקפי שמש איכותיות צריכות להיות משקפיים שימלאו את המטרה שלהם. העדשות של משקפי השמש מגיעות בכהויות שונות. ככל שהעדשה כהה יותר היא מעבירה פחות אור נראה.

עדשות יותר כהות מתאימות לאלו שהעיניים שלהם יותר רגישות והם צריכים לחסום הרבה מהאור, או לאלו שמבלים הרבה מהזמן שלהם חשופים להרבה אור מסנוור, לדוגמה בשלג או בחוף הים.

לעומת זאת לא כדאי לבחור משקפי שמש עם עדשות כהות לנהיגה. כדאי להשתמש במשקפי שמש בנהיגה כי הכבישים הם אזורים שטוחים והם נוטים להחזיר כמות אור רבה ולסנוור, אך אם תשתמשו בעדשות כהות מדי תגלו שאתם לא מצליחים לראות דברים אחרים שחשובים בנהיגה כמו התמרורים או לוח המחוונים.

כמו כן, יש לזכור שהראייה משתנה עם הגיל. אולי בעבר עדשות כהות התאימו לכם אך ככל שמתבגרים העיניים זקוקות ליותר אור נראה כדי לראות טוב ולכן יש צורך לחדש את המשקפיים שלכם.

לסיכום, משקפי שמש יקרים ואופנתיים לא בהכרח ימלאו את תפקידם. משקפי שמש זולים יכולים למלא את התפקיד באותה המידה אם הם נבנו בצורה נכונה. לכן, עליכם לבדוק שמשקפי השמש אכן מתאימים לכם.

מאמרים נוספים

מראות

סקירת מראות איפור הכי מגניבות

למרות שרוב הנשים משתמשות במראות קבועות כדי להתאפשר, מראות איפור קטנות שאפשר לקחת בתיק לכל מקום, חיוניות לנשים שמבקשות להיראות במיטבן תמיד. כך הן נראות

Read More »
משקפי קריאה

מחפשים משקפי קריאה זולים?

בעלות נמוכה, תוכלו למצוא באתר סליידר משקפי קריאה ולרכוש מספר זוגות במסגרות האהובות עליכם. משקפי קריאה לא צריכים לעלות הון, ואם מצאתם את הזוג האהוב

Read More »

לקוחות יקרים,
מינימום הזמנה מהאתר - 1000 ש"ח.

משלוחים לכל הארץ – שירות המשלוחים סגור בחג, ההזמנות ישלחו לאחר חול המועד. 

חג שמח!

דילוג לתוכן