חיפוש

הנה למה כדאי להחליף מברשות שיער לעיתים קרובות

כן. הרעיון הזה אולי חדש לכם, אבל בסליידר כבר מזמן הבינו את חשיבות התדירות הגבוהה של החלפת מברשות שיער, ולכן אנחנו מציעים לבחירתכם מגוון דגמים וסוגים של מברשות, במחירים שיאפשרו לכם להחליף אותן לעתים קרובות ככל שתרצו.

אז אם המחשבה על החלפת מברשת השיער שלכם בתדירות גבוהה היא רעיון חדש לכם, אנחנו כאן כדי להרגיע אתכם שאתם לא לבד. ככל הנראה, וכפי שכבר מזמן הבנו, לא מומלץ להשתמש באותם זיפים של מברשות שיער במשך שנים רבות.

בעוד שמסגרת הזמן המדויקת להחלפת המברשות משתנה מעט, אפילו עם טיפול נאות, מברשת שיער צריכה להיות מוחלפת הרבה יותר מוקדם מכפי שאתם עשויים לחשוב, והנה למה.

בריאות השיער

בכל פעם שאתם משתמשים במברשת שיער, הזיפים שלה אוספים תאי עור מתים, מוצרים ושמנים, בין שאר הדברים המדאיגים יותר. עם כל הברשה, מוצרים אלו חוזרים לשיער, וכך מתפתחות בעיות קרקפת שכיחות כמו קשקשים ואקזמה.

מצבים מכאיבים אלו יכולים להכשיר את הקרקע לגידול פטריות וחיידקים. הסרת השיער שנשאר על המברשת לאחר כל שימוש וניקוי עמוק פעם בשבוע, הם פעולות שימתנו קצת את ההשפעות המזיקות, אבל לא יבטלו את הצורך להחליף מברשות שיער לפחות פעמיים בשנה.

אם יש לכם שיער ארוך, חשוב במיוחד שתחליפו את המברשת

כי שיער ארוך זקוק לטיפול מקיף ויסודי, ואתם רוצים מברשת שמסוגלת להבריש ביסודיות את השיער שלכם מהשורשים עד הקצוות, עם הברשה שתסייע להפיץ את השומנים הטבעיים של עור הקרקפת, לאורך כל גדילי השיער.

טיפול מקיף ויסודי בשיער ארוך מאיץ את ההתבלות של המברשת, וזוהי אחת הסיבות לרכוש מספר מברשות שיער חדשות זמינות, בלי שתצטרכו לפגוע ברצף הטיפול. כשיש לכם מברשת שאינה בלויה, אתם יכולים לטפח שיער בוהק ומבריק באמצעות טיפול קבוע ואיכותי.

לשיער יבש או מפוצל (או שניהם)

במקרה ש"התברכתם" בשיער יבש עם קצוות מפוצלים שלא מגיב גם לחומרי הטיפוח הכי חזקים, אתם צריכים שיהיו לכם מברשות מתאימות להברשת השיער כשהוא רטוב, עם מסיכה או עם חומרי ריכוך.

באתר סליידר תוכלו לבחור מברשות עם זיפים שמאפשרים זרימת אוויר בשפע ממייבש השיער, על מנת לחמם את השיער במהירות בלי לפגוע בו.

אבל רגע, יש לנו גם חדשות טובות

אם אתם מהססים להחליף מברשות שיער בשל העלויות הגבוהות שלהן, אתם מוזמנים לחשוב שוב. באתר סליידר תוכלו למצוא מגוון עשיר ומקיף של מברשות שיער בכל הדגלים, מכל הסוגים, הצבעים והחומרים. ובמחירים שלנו, תוכלו לרכוש כמה מברשות שתרצו, שישמשו אתכם לתקופה ארוכה ותוכלו להחליף אותן בלי לחשוב פעמיים.

אז אם מברשת השיער הנאמנה שליוותה אתכם בחמש השנים האחרונות מתחילה להתבלות ולהתפורר, או שהציפוי שלה נמס, ובמקום להזיק לבריאות עור הקרקפת והשיער שלכם רק בגלל שיקולים (שתסלחו לנו) לא ממש רלוונטיים, היכנסו לאתר, בחרו את קטגוריית מברשות שיער, מצאו את הסוגים המתאימים של המברשות, הקליקו על המוצרים שבחרתם, והמתינו למשלוח. הוא בדרך.

מאמרים נוספים

מראות

סקירת מראות איפור הכי מגניבות

למרות שרוב הנשים משתמשות במראות קבועות כדי להתאפשר, מראות איפור קטנות שאפשר לקחת בתיק לכל מקום, חיוניות לנשים שמבקשות להיראות במיטבן תמיד. כך הן נראות

Read More »
משקפי קריאה

מחפשים משקפי קריאה זולים?

בעלות נמוכה, תוכלו למצוא באתר סליידר משקפי קריאה ולרכוש מספר זוגות במסגרות האהובות עליכם. משקפי קריאה לא צריכים לעלות הון, ואם מצאתם את הזוג האהוב

Read More »

לקוחות יקרים,
מינימום הזמנה מהאתר - 1000 ש"ח.

משלוחים לכל הארץ – שירות המשלוחים סגור בחג, ההזמנות ישלחו לאחר חול המועד. 

חג שמח!

דילוג לתוכן